Ingen rubrik

Hade ingen rubrik så rubriken fick bli ingen rubrik! Okej det där lät lite radom :P
Idag har jag vart i skolan. Tråkigt som vanligt. Ska kanske byta från Js till Ks (Js=Johanskytte, Ks=Kunskap) I kunskap går Klara <3.
Idag så efter skolan så åkte jag o mamma till sportex. Vi köpte hanbollsgrejor. En overall, ljumskevärmare, inlägg, bag (mitt lag var oxå där och köpte saker)
Laget: (jag blev muppad men jag hade precis duschat)

Hehe ja ..!
Fvn. Jag, alina, charlotte, agnes, jennifer, anny, ida, tilda, linda
Fvm. johanna, maja, tippy, shavve, lollo
Fvu. jossan, jenny, nina

Imorrn ska jag va med madde. Vi ska till nackaköpcentrum och shoppa lite. Jag ska inte köpa mycket typ bara en kofta. Jag har köpt upp för ganska mycket på en kort tid så jag får ta det lite lungt. Bara två småsaker jag behöver köpa och de är inte så dyra heller. Skriver sen vad jag köpte.

Kitschao<3
-zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0