morgon

Kommentera vad ni vill alla ni som läser t.ex maddes kusin, fanny (det är inte så många som vet om bloggen än men sen .. men så länge kan de som vet kommentera !)
Ang bilder från mobben. Jag kan lägga in bilder som typ 3 veckor eftersom datan e paj (alltså den andra datan/laptopen)
Ska vara med madde idag på dagen och sent på kvällen. Ska på träning 6 så jag kommer typ tio till henne och så ska jag natta där eftersom imorrn börjar skolan och bara vi (=ja o madde) ska göra en rolig sak till starten den ända som vet om det är Fanny. Asså jag vill inte börja skolan igen (eller vem vill det) men vi börjar ett. Ganska soft faktiskt. Fast de andra dagarna kommer vi ju börja vanlig tid. BAAAJS OXÅ!

Kitschao<3
-zara/zäätat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0