Tebaka

har fortfarande inte packat ..
De saker jag köpte i tisdags var en scarf (170 kr på Lindex) solglasögon (20 kr på Lindex) solglasögon2 (75 kr på Lindex) stickadtröja (120 kr på HM) linne (50 kr på HM) matta (899 kr på IKEA) Skor (? kr på lindex) biljett/kupong till någonting (500 kr på nån bank) Sen kommer jag inte ihåg vad jag köpte mer. Inte så jättemycket men jag blev ganska nöjd och ja, madde o fanny va o shoppa inte för så länge sen. En o en halv vecka kanske ung ..? Mamma betalade för det mästa<3 t.ex biljetten/kupongen. Jag la inte in bilder eftersom  jag inte brukar göra det. Ni får se dom när jag har på mig dem. Förutom mattan för en får ni se inne i mitt rum alltså (fast det förstod ni nog)  

Kitschao
-zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0