Tjoo bree!

tjoo madde här!
Igår va min födelsedag fyllde 13,fick en full HD tv,wii å rosa iphone hörlurar :)av min familj, av fanny(min å zaras kompis)fick jag ett örngott som det stod jag e världens största sömntuta:)haha det passar mig det så fick jag tre små milka choklader,en tvål som liknar en citron å luktar som en citron ofc och en godis påse där det står du är så söt att jag blir snurrig. Zara så fick jag två par örhängen å hon skulle ge något mer som jag har ingen aning vad men aja sätter in bilder senare:)
kitchao å en kram//madde<33

Kommentarer
Postat av: Zara

Du å jag får komma på hur designen ska se ut! <3

2010-08-05 @ 16:57:49
Postat av: madde

ja men kan vi göra nåt imorrn?<33

2010-08-05 @ 23:06:00
URL: http://rosenbergobagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0