Collateral damage

Hej! Just nu sitter jag vid datan (nähää) men jag kollar på en film med Arnold Schwarzenegger. Den heter Collateral damage. Den handlar om att Amerikansk thriller från 2002. För Gordon Brewer, en brandman från Los Angeles, är det en helt vanlig dag och han är glad i hågen på väg att möta sin fru och son. Men när han, något försenad, anländer till byggnaden där de stämt träff förändras hans liv för alltid när en enorm explosion skakar anläggningen och hans familj omkommer. Myndigheterna misstänker nästan omgående att en fruktad colombiansk gerillaledare vid namn El Lobo ligger bakom attentatet. Således beger sig den hatfyllde Gordon till Sydamerikas mörkaste djungler för att söka hämnd.
Medverkande: Andrew Davis, Arnold Schwarzenegger (Gordon Brewer), Elias Koteas (Peter Brandt), Francesca Neri (Selena Perrini), Cliff Curtis (Claudio Perrini), John Turturro (Sean Armstrong)
Produktionsår: 2002
Han e en riktigt bra skådespelare tycker jag, och faktiskt ganska snygg. Kolla på de här bilderna-

Han har typ varit bland de tre största som Det här är han nu. Jag vet inte hur gammal han e.
har haft största BodyBuildings grej...          Kanske 45 kanske Vet ni?
någontingsånt var det. Den här bilden är
ganska gammalför nu har han inte så
mycket muskler. Fast den här bilden är
ingenting mot det han hade lite senare
än det här fast jag orkar inte lägga
in en sån bild (lat eller?)

Filmen är snart slut men den e ganska bra. Ser ni den nu? Den går på 6:an...(efter filmen är slut) Okej nu är den slut men de som såg den tyckte ni den var bra?
Kommer skriva ett till inlägg snart!
Kitschao -zara

Kommentarer
Postat av: zara

Okej men på morgon ska iväg runt 6 kanske! <3

2010-08-05 @ 23:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0