Fredag

en vecka kvar ung till jullov :) Jaaaaa!
Sitter här hemma helt ensam (och Zelda) och bara typ lyssnar på musik, fb och youtube. Skulle egentligen shoppa med madde ocg fanny men ingen pallade så vi gick typ hem. Trist!
Ska se på en as bra film ikväll och mysa med familjen. Elr ska jag dra ut med madde men hon loggade ut på fb så jag vet inte om jag kan få tag i henne. Hehe!

Vilka ska se på idol ikväll? Det är finalen mellen typ Jay och Minnah. Haha jag vet för jag har inte följt det. Typ inte sett ett enda program. Jag tycker det börjar bli tråkigt.

Ska försöka få tag i madde nu.

Kitschao<3
-zara


Kommentarer
Postat av: Andrea

Fin blogg! =0)

2010-12-10 @ 17:13:51
URL: http://ffinasteeduw.blogspot.com
Postat av: Madde

fick fett tråk när jag gick hem :( <333333333333333

2010-12-10 @ 21:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0