Godis! :D

hääj hopp;D har slaggat hos zara idag åkte pulka ned för backen haha as kul vi åkte efter varandra elr vad man ska kalla det men aja då åkte jag ned och då började vi as garva å då kunde jag inte styra så eftersom zara var bakom mig så åkte hon in i hennes brevlåda å inte jag så jag märkte att det blev as lätt å då kollade jag bak då såg jag zara ligga på marken hahaha ;D ahah föresten vi hade as kul på kvällen vi ba gick en promenad( hahahaha) å helt plötslig så såg vi några som började springa iväg vid Gustavs(en kille...;D) hus, dom såg ut som galningar, hahaha, zara :D men stack hem sen å kollade på tv sen kollade jag på ice age med lille brossan :D sen kom kussarna blev skiit sugen på godis så ringde pappa att han skulle köpa lite hehe så just nu sitter dem å kollar på nån film, pallar nt se :P

mums :)

Kitchao- 
madde<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0