Tungan :P

Igår så var jag med Madde. Haha som jag sa igår. Elr jag sa att vi skulle göra nåt. Vi var ute hela tiden. Fett kallt alltså. Kunde inte gå till nån av oss. Om det inte skulle vara så kallt ute skulle jag vara ute nu. Men igår iaf när vi typ skulle skiljas åt så undarde jag hur det var att fastna med tungan på en lycktstolpe, och madde prövade och hon fastnade typ en liten stund. Hon drog bort sin tunga och den var fett röd där hon hade nuddat stolpen. PÅ stolpen satt det lite tung-hud kvar. Äckligt tyckte jag men jag bara skrattade. Ska aldrig någongsin göra det. Stackars Madde. Haha, sörjer med dig<33333333333 

Ska dra halv 12 här ifrån till Tumba för att spela match mot Tumba. Hoppas det går bra.

Igår så vann Jay i idol. För den första gången så såg jag idol 2010. Jay sjöng faktiskt bättre än Minnah tycker jag. Det var rätt att han vann. Vinnarlåten var ganska tråkig. Som föra årets Higher. Usch! Gillar inte den.
Hela dagen igår så sjöng jag och nynnade på den där låten Heartbroken som jag la upp i förra inlägget.





Kitschao<33
-zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0