vad ska jag ha på mig??

har uppvisning med konståkningen på nästa söndag å vet inte vad jag ska ha på mig! vi ska ha typ ronja rövardotter tema å jag ska va hennes mamma lovis elr vad hon nu heter:P letde på google men det kom bara upp bilder på ronja rövardotter, skiiiiiiiiiiiiit har nån några råd elr om ni vet vad hon hade för kläder?:) men får leta vidare har nt gjort så mycket idag var i skolan ofc det var as roligt på svenskan jag å zara höll på att garva ihjäl oss hahahaha mins nt vad vi garva åt men jack å adam(några killar i våran klass) blev fett sura hahaha men det var typ 6or nedanför vårt fönster zara ba vad små ni är haha hållde på att dö av skratt men nu fattar jag inte hur vi kunde garva åt det xD men måste göra läxor nu bajsss
haha tog den här när vi var i USA så coolish asså

Kitchao-
madde<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0