fryser

Fryser som sjutton (stavning?) Tårna är isbitar :( Hoppas jag inte blir mer sjuk än vad jag är tills helgen då vi har dalhelmscup.

Längtar men fyra saker hatar jag
1. det ligger i Malmö 8 timmar dit med bil/elr buss tror vi ska åka bil
2. nya lasermannen är där men det är typ 2% på 100 att han skulle attakera mitt lag. Jag e förresten svenne. Haha <3
3. vi kommer lägga oss sent och gå upp tidigt nästa dag
4. kommer säkert bli kissnödigt i bilen där det inte heller finns nån toa

men annars är allting bra. Jag hittade mitt andra knäskydd under min soffa. Har bara haft ett på alla träningar innan.

Ska dra hem till Klara vid halv 2. Det ska bli jättekul att träffa Linda. En tjej i Klaras klass i KS.
Stackars Charlotte ville göra nåt idag men jag var upptagen så nästa lördag kan vi göra nåt elr fredag oxå <3333

Kitschao<33
-zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0