Malmö :(

Stockholm här igen och kommer aldrig lämna dig igen. Malmö aldrig mer igen bara STHLM i mitt hjärta.
Gilla inte malmö alltså! Alla i mölmö är fett konstiga iaf där vi var. Kommer inte riktigt ihåg varför haha!
Det är bra att de fick fast den där lasermannen 2.
Har ätit massor av godis, chips, snacks under lovet. Jag har gjort dom alla vi i Sverige ska göra !? det är det höstlovet är till för. Fettis lovet! haha!
Vi vann B-guld iaf. Vi körde inte så bra de första matcherna men sen visade vi verkligen vad Stockholm gick för. Det var synd att komma till B, A skulle vart bättre men det var kul att få en GULD-medalj.
När vi skulle köpa godis i en affär i Malmö kom det fran en tant efter vi hade spelat finalen och sa ba: "hur gick det på matchen?" Tiffy ba "vi vann B-guld" "men vad kul" och så kramade hon Tiffy och Jossan. Vi andra bara stod och tittade. Fett snäll dam. <3

Idag hade vi halvdag pga alla utv samtal. Imorrn har vi oxå halvdag. Jag har utv samtal imorrn halv 5 om ni undrade.
Vi har fått en hemstudieuppgift. So+Engelska. Imorrn ska vi få en på Matte+No :( Har nästan gjort klart den första men bara de enklaste haha!

Har träning ikväll i Liljeholmen men nu ska jag snart till mitt piano.

Kitschao<33
-zara

OBS! bilder från Malmö kommer när jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0