NY kamera

Jag har fått en ny kamera. Jag fyllde år förra fredagen (GRATTIS!) och du han vi inte fira mig för jag var på ett annat ställe men nu fick jag den av mamma och pappa igår. Den är fett bra. Den har 12.1 megapixel och världens bästa zoom. Vet inte vad den heter men den kommer från Lumix typ.. ?
Klara ska typ komma vid ett hit så jag sitter och väntar på henne.
Det är bara jag hemma. Päronen är på jobbet, syckonen (de små) i skolan/fritids och brorsan (stora) med nån kompis. Haha helt ensam.
Har massor av bilder på mobben jag måste ladda över och visa. Vissa är nyligen och några är från i somras då jag fick mobben. Mabben=mobilen. Vissa förstår inte det. En sa ba vadå mobba. ja ba mobben. han ba OKKEEEJJ! haha jaa.
Snacka om länge sen jag skrev! <3

Kitschao<33
-zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0