_

visste inte vad jag skulle ha som rubrik så det fick bli så :)
kom alldeles nyss från almis tränade å tränade men det gick inte så bra för det var nån maniac som åkte omkring å trodde att han var bäst med sin lilla klubba och puck :Pmen iallafall sen när jag kom hem så fixa jag mina uggs så mockat blev bra, dom var alldeles förstörda förut hehe men nu är dem så gott som nya :D fanny ska komma hit sen ska hyra Remember me, har alltid velat se den har inte gjort så mycket än

haha hittade en bild på fanny, mig och zara från skolavslutningen, mina små änglar är söta och kommer alltid vara puss på er älsklingar<33333


Kitchao-
madde<33333


Kommentarer
Postat av: zara

haha jättefin jag blev alltså! fett gullig du blev <33

2010-10-17 @ 11:16:55
Postat av: Madde

ne du e as gullig ju<33!nej jag ser helt cp ut ju :S <33

2010-10-17 @ 11:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0