J.R.R Tolkien

Jag skriver om honom just nu. Läxa ni vet! :( tills imorrn är den. Ganska sent ute kanske. Men det är inte så svårt. Visste ni att J.R.R står för John Ronald Ruel. Haha ville bara visa att jag har lärt mig något.

 

Pga ingenting så ville jag bara lägga ut den här bilden. Det är jag om ni asså undrar. Den är tagen i somras när jag o Madde drev bara liiite hos Fanny. Men det var faktiskt fett kul. Jag var inte med att Madde skulle foto med sin iphone så jag bara typ gjorde nån slags min och det blev just den här. Minnen älskade minnen<3.

I skolan som vaniligt hände ingenting. Haha! jättekul.

Kan typ inte skriva nåt mer nu måste ju fortsätta skriva om Tolkien.

Kitschao<33
-zara

PS! det är nåt fel på headern. Ska fixa en ny snart lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0