Snacka om länge sen

Snacka om länge sen jag skrev alltså. Typ en månad sen eller något sånt. Men jag har en andledning.. jag har inte haft tid och verkligen inte orkat (men det var bara ibland :))
Har inte faktiskt hänt så mycket sen jag senast skrev. Typ i förra helgen så var min familj iväg (alla utom jag) till landet. Så jag fick va helt ensam hemma. Nää faktiskt inte för jag va med Madde hela helgen. Jag sov över hos henne fredag till lördag och sen sov hon över hos mig lördag till söndag. I söndags hade jag två matcher en mot Skånela och Älta (typ) Vi vann båda :) ganska överlägset faktiskt. Haha!
Idag i skolan hände det inte heller så mycket. Vår riktiga ena mentor är fortfarande inte tillbaks. Skumt! Undarar vart han egentligen är..? Men jag bryr mig inte så mycket. Jag gillar Nina som är vår andra mentor.

Jag har förresten gjort om mitt rum. Det är as snyggt nu alltså. Har fått en ny röd-mjuk-fluffig matta, en snygg grå soffa som jag har ett svart överdarag på, nya vägghyllor, smal tavla och ett nytt litet bord. Så har jag självklart tagit bort lite saker också t.ex en hylla, bordet, mattan m.m.
Jag fick av min älskade pappa<3 en skinnjacka, soffan som nu står i mitt rum, tavlan i mitt rum, mattan var faktiskt av mamma<3, och kanske ska jag få ett par snygga vinterstövlar.
 Rihanna - Only Girl

Blev ändå inte så kort inlägg haha!

Kitschao<3
-zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0