dagen efter operationen

Ja nu har jag opereart mig. Ont i halsen. Jag kan bara äta flytande mat t.ex de saker jag äter är glass, yoghurt, vatten och saft. Men varje gång alla sakerna ska ner i magen så känns det som en spetsig ståltråd dras genom halsen. De värker efter, innan och nu. Kommer inte kunna gå till skokan på en vecka kommer på måndag. De var riktigt skönt att bli sövd. Man typ bara somna in och sen så vaknade man upp och låg i en annan säng. Det första jag typ sa var när jag vaknade: E det pappa? ja han satt på sängen bredvid mig. Gjorde as ont i halsen. Nu oxå men då var det blod i munnen och så. Vill inte prata mer om det.
Har ätit as mycket glass så jag t.o.m tröttnat på det. Visste inte att man kunde göra det ?
Nu ska jag typ upp och sova och titta på tv. Älskar min familj för att de är så snälla mot mig. De e det alltid men de är verkligen as schyssta. Men det är inte hemma nu. E ensam men det funkar bara ta det lungt och så.
Saknar er<3333 smsa om det är nåt kommer kunna svara imorrn kl 4 ung. Smsa nu om ni vill. Eller ring så kan jag svara men inte prata så mycket. Gör ont det oxå.

Kitschao<3
-zara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0