Gud vad jag skapar problem?

nämen sho brä in små läsare!nemen seriöst sitter å försöker lära sig texten till eminem-not afraid haha jag lovade thilda i mitt förra konståkningsgrupp att kunna texten där när han rappar för typ ett halvårsedan?hah å jag kan den inte fortfarande;)
ska eller rättare sagt skulle gå ut å springa med fanny men hon bah seenaree när det blir kallaree men då menas det med så här om man översätter: nä jag pallar intee!:p på dig fanny dåe om vi inte springer!
å nu över till mitt problem som jag har skapat:p asså jag sa juh att jag skulle börja på cheerleading right?a men igår kväll såg jag på nått program där dom körde cross (mm ni börjar nog förstå nu vad problemet är)å då kom jag ihåg hur härligt det är att köra cross!det är en jätte härligt känsla det gåt inte att beskriva riktigt iaf inte bar men aa iaf men om jag börjar på cross men det e bara 10% att jag gör det pallar inte förklara varför men aa men OM jag börjar så kommer mathilda bli besviken på mig gissar jag, å vill inte göra henne det:/ det e verkligen svårt!men cheerleading verkar oxå kul och det är juh fett med att kunna säga att man är topp på cheerleading dvs om jag blir topp
göra något du alltid har tänkt börja på eller..
göra det för en vän och för att det verkar nice att gå på!?
ni skulle göra mig jätte glad om ni svarade!jag bryr mig inte om jag knappt känner er eller nått det e bara att svara<3
Kitschao-
madde<33

Kommentarer
Postat av: Mathilda♥

nej, de skulle jag inte :) välj de DU tycker känns bäst <3

2011-04-27 @ 15:56:14
URL: http://mathildaschutts.blogg.se/
Postat av: Tilda

börja på cross de verkar roligare! <3

2011-04-30 @ 17:26:34
URL: http://tullzens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0