Bäst fredagen elr vad?!

asså shiet vilket awsome dag!aså  i skolan vare värsta slappa dagen för först hade vi syslöjd man kunde mest rita å sen so å där spelade vi bara spel om jesus sen no då hade vi prov tog det fett chill å sen så stack jag å fanny å gunga;)å sen hade vi musik inte så specielt sen matte då var vi i datasalen å sen så stack vi å shoppa köpte bara en sak å det var en påskpresent till mamam:)inte för att jag brukar köpa sånt men man vill juh vara snäll! snart så ska jag äta å sen så kmr fanny vi ska ÄNTLIGEN kolla på barnhemmet å käka massvis med godis!ruligt ruligt men lägger in lite bilder sen..
önska att zara oxå vah med:/hoppas ni vinner gmn!chalalala spårvägen!haha men ni klår dom alla det vet jag att ni kmr!<333
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0