coconut tree

gillar verkligen den låten

Visste inte att han va halv svensk ;s Hahah han e iaf i Sverige nu för étt tag.

Idag har det nt hänt så mycket förutom att jag har haft det helt okey. hhih

Just nu sitter jah vid datan (y) och diggar music och lite mer grejor. Ska upp snart och göra lläxorna. Duktig flicka är jah.

De bilderna på kattungarna och mig och madde m.m komme rjah lägga upp i helgen om jag hinner. Har mycket matcher nu pga slutspelet. Ska spela mot gurra på fredag jättesent :/ måste verkligen vinna för att komma vidare. Sen är det gruppspel på lördag och lite fler matcher senare ;)

Nästa helg ska jah iväg med laget te Allingsås. Ska spela potatiscupen :D Ska bli skiiiita roligt tycker jah. Kommer vara borta från skolan på fredag :) Hahah!

Nu ska lilla jag upp och plugga lite!

Kitschao<3
-zara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0