Kommer inte kunna.....

....blogga på hela veckan kanske nån enstaka gång men inte så ofta pga att jag har prov på torsdag i NO å måste verkligen öva å + att vi har läxor oxå men ska försöka iaf men aa vet ni jag tappade min mobbe så att den gick sönder i glaset:(men den funkar iaf:/kommer kanske byta den snart om jag får....hoppas det för det e typ glassplittror uppe i hörnet så om man rör där så kommer det små glas bitar:omen mååste pluggish nu
haha ser kanske inte så bra men det ser värre ut i verkligheten...elr nä kanske tom bättre..?
Kitschao-
madde<33

Kommentarer
Postat av: zara

provet är på fredag!

2011-04-11 @ 18:11:29
Postat av: Madde

Whaaat?!amen då var det juh onödigt att jag pluggade,jag som pluggade så hiiiiimla mkt host:p

2011-04-11 @ 21:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0