Det är svårt att glömma när minnerna är så starka :'(

Vart jah än går
Följer du min väg
Vart jah än tittar
Kommer minnen utav dig
Vad jah än tänker
Är du alltid där

Det går nt att glömma. Du är för mycke för mig. Du betyder för mycket. Jah kan dig ej glömma.

Jah e sykad. Vad jah än tittar på tänkr jah på han. Fatta en sko kunde göra så jah nästan började gråta... Hur ska jah göra? Känns som jah alltid kommer vara såhär.. Jah mår nt bra. När jah nt tänker känns det bra men när jah börjar tänka så kommer det fram igen :(
Ni förstår nt hur jah känner mig. Ni kan inte ens leva in er i min sitiation..

Idag hände det nt så mycket. Mådde lite dåligt ibland men för det mesta så skratta jah väl ;p

Just nu sitter jah typ och snyftar och nt kan prata (är VäLdIgT förskyld!)

I helgen ska jah te underbara Steff. Bara lite kul att veta ;D


diggande låt.. ;d'

Kitschao<3
-zara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0