>:(

Idag har det vart en skitdag :(
Det ända jag gjort idag är:
- rita
- pröva de nya kläderna
- messat
- vart sur
- slappat (fast jah nt vill)
- spelat lite musik me mina egna händer :p
- börjat på min nya bok
- nt blivit klippt eftersom päronen ska på fest
Kmr på några fler tråkiga saker jah gjort.

Vännerna kommer hem typ om en 30 min :( Och bananen svarar nt på mess :/
Vad ska man göra nu da. Jah har fler vänner att messa men jah orkar nt just nu. Vill vara me mina älskade änglar.

Ikväll hoppas jah att det blir kul. Ska kanske va me bananen elr natta me änglarna hoppas jah.

Just nu sitter jah i några av de nya kläderna. Juste de nya stuffsen är: en kofta, leggings, linne, skor och mössa ;D

Ni får ursäkta Maddes dåliga uppdateringar haha ;P


Gungar me i låten :)

Kitschao<3
-zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0