Nämen nu får jag lack på rubriker.....

mm tjo! idag så har jag varit med mathilda vi hade väääärsta träningpasset idag först så jogga vi fast inte så långt hehe men sen så typ körde vi lite styrka å hopp man vill juh bli topp;)sen typ topp strechade hon mig plååååååååååågsamt asså gjordde skit ont å jag e inte så vig just nu men jag får strecha lite mer imorrn:)sen typ drog vi å hämtade vi lite filmer hos thilda sen åkte till fruängen och köpte godis å chips tog det chill hemma sen å kollade på the last song den e sorlig juhe!:/ nu så sitter thilda å typ sover ska väcka henne snart enligt henne haha kommer säkert själv somna här;)men vill juh inte somna såhär tidigt lixom!men nu ska jag väll gå å fba lite..roligt liv
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0