Ny dag men inga nya framsteg -.-

En till tråkdag på G. :(
Himla helg förstör veckan.
Men snart är det påsklov :D Hoppas det nt blir som mina helger.

Just nu e jah inne på fb, musik och typ tråkar.
Vad ska jah göra sen?
Kmr nt på något kul jah vill göra. Känner mig as lat fast jah e fett pigg och känner för att typ jogga en tur D: Vad har hänt me mig...?

Kom på en ny låt på gitarr. :d spelar nt gitarr men kan spela lite iaf. Hahah rörigt. Jah kan spela piano och lite gitarr :p Kul fakta om mig -.-

Nu ska jah väl bara sitta och tråka fram till 12 då jah lägger mig :o typ 8 timmar kvar -.-
Allt är bara negativt...


Madde Jag och Fannys fötter typ i vintras någonting ;P

Haha bjuder i kameran..

Fannys nya bil ;D

Bjuder så bjuder man -.- hahah ;P roliga minnen me tjejorna!

Kmr kanske bilder på kattungarna Bazz, Alize och Zizzi nästa gång. De är världens sötaste!

Kitschao<3
-zara




Kommentarer
Postat av: Mathilda♥

jag diggar fannys bil xd <333

2011-04-03 @ 15:49:35
URL: http://dinthilda.blogg.se/
Postat av: Madde<3

amen håller med den var insnöad så vi var tvungen att skotta fram den xD<333

2011-04-03 @ 23:54:34
Postat av: zara<3

haha vi fick aldrig ut den men nu när sommaren är tillbaka kan fanny ta den me ut på stan :D <3

2011-04-08 @ 15:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0