Om man har problem så har man!

asså har ett sähääääääääääääääääääääääääär stort problem asså jag vill ha halband för det ser as snygt ut mn asså antingen vill jag ha ett sånt här ganska tajt halsband mot halsen med typ snäckor å så elr så vill jag ha ett halsband som e ganska viktigt för mig elr nått men problemet e att jag varken har ett tajt snäck halsband och ett halsband som ät viktigt för mig!elr har inte hittat rättare sagt dom ända jag har är dom här---->
man ser den inte så bra men aa det e snäckhalsbandet det e typ små runda snäckor(??)mobba inte mitt face!
och det här e den andra den sitter lite lösare än den första gör tog en bild längre ifrån men allt blev svart-.- men aa ska nog köpa ett annars.......men aa det var väll det sista blogginlägget för idag så godnatt!
Kitschao-
madde<33

Kommentarer
Postat av: Liger - Den största katten på planeten

Wow so much adorable to watch :) Superb Photography

Thanks for displaying :) It is awesome :)

have a great time :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0