Pro eller vad?!

haha asså jag å thilda försökte göra bygg men det var lite tråk med bara en som man står på så då ringde zara å då kan man juh passa på att dra hit henne aaa så kom hon efter EXAKT 22 minuter och först så sööööög man hahah ramlade bakåt hela tiden men som tur var att vi var på studsmattan å hade "madrasser" bakom mig dom stod juh lixom upp som vanligt å höll mig i luften kan visa en bild sen pallar inte beskriva just nu^^ men sen så klarade jag juh det ganska bra haha lite pro sådär känner man sig för att vara nybörjare det var första gången jag provade:D hahaha men jag var säkert jätte dålig;D men sen stack thilda då så satt jag å zara på studsmattan å flummade ihjäl oss sen drog vi ut å käkade kexchoklad gott gott sen drog hon hem å nu så sitter jag här ensam..hihi
aa man e juh bäst man såg lika glad ut oxå;Dmen det där e nått random lag tog bilden från google^^mm men så stod jag iaf aa å så ramlade jag bak lite då å då haha men jag lyckades faktist en gång att gå ner normalt haha men då ramlade jag på zara hahahaha på tal om det dom första gångerna ramlade jag HELA tiden på zara även fast thilda och zara böt plats med varandra så ramlade jag på zara!hahahahahha
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0