Söndag 17 april

heejj kom på att jag skulle lägga in bilder i fredags och ta några vilket skulle vara bra om man gjorde det men såklart så glömmer man men får ta bilder idag ska försöka få fanny med....haha hon har typ foto fobi skämt å sido just nu sitter jag med macen i min säng å fanny ligger på madrass på golvet med min stenålders DELL hon slagga här från fredags till idag färgade eör rättare sagt tonade håret igår men det blev en stor besvikelse:(det blev inget skillnad:((( så man får åka å köpa ny å ha längre i...fannys fel som sa att det var klart):<hahaha men idag så har jag ingen aning vad vi ska göra kanske gå på bio eller nått men vi får se!
Kitschao-
madde<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0