Tjo brä snorunge.....

..välkommen till hippieland!hahah random jag vet men så alla bara vet så är jag å zara hippies friends;D men aa idag så har jag typ inte mått så bra:( somnade när jag kom hem å när jag vaknade så mådde jag illa å hade ont i huvet:((tummen ner för det men mår mkt bättre nu pga att jag snacka i tele med fanny i typ två timmar;)ska åka å shoppa imorrn med henne ska köpa brun utan sol och tjocktröja å linne å jeans å typ smink å strumpor mhihi nä skojja inte strumpor men allt annat jag sa men iaf imorrn så har vi no prov som jag sa tummen ner för det oxå kan typ all i en sekund sen glöömer jag allt:pmen nu ska jag plugga lite mer å sedan gå å sova....IMORRN E DET SISTA DAGEN I SKOLAN Å SÅ ÄR DET PÅSKLOV! WIHOO!
random...
asåå vi säger att min kamera e trasig så kan inte ta bilder...så lägger upp ett par gamla
fin nyckelpiga:)
hahaha random men jag pallade inte leta efter bilder så tog nån random å det blev den här men ska gå å sova nu så godnatt!
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0