Uuuh godis!

asså shiet idag är det juh påsk å jag fick ganska mycket godis å jag har typ bara käkat godis hela veckan förutom i förr i går och i går så jag vill inte äta godis mår nässtan illa av att bara kolla på det så jag får väll spara mitt godis till nässta vecka eller nått  ..menmen
idag så vaknade jag typ två eller nått haha gick juh å la mig ganska tidigt jue? käkade hamburgare:D och gick ned å duschade sen typ har jag inte gjort så mycke hoppas fanny kommer hem snart hon sitter i bilen just nu det tar fem timmar för henna att åka dit hon nu en är(?) så jag gissar att det tar fem timmar hem oxå:pmen nue så ska jag titta på tv eller nått liknade;) ska försöka få tag på fanny eftersom hon inte svarar på sms den lilla tönten:på zara tror jag åkte till landet?men nue så ska jag tydligen gå till någon kohage med familjen frö vi ska ut å gå med daimie men jag kommer låsa in mig på toan å vägra gå dit. det stinker juh på en kohage!!!!!!!!!!!!!
Kitschao-
madde<33

Kommentarer
Postat av: Mathilda♥

du kan ju alltid gå ut t studsmattan och TRÄNA?!?

Nä driver !.. lr ? <3

2011-04-24 @ 19:21:04
URL: http://mathildaschutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0