AAJJJJ

haha asså när jag skulle slänga en träbit så fick jag den i handen så det e ett fett stort hål där nu!haha nej skojja men fick faktist en träbit "i" handen fast det blev bara ett litet sår men det svider!haha och det stinker där-.- bläääää haha aa men kom hem nyss vet inte vad jag ska göra riktigt men jag får väll hitta på nått som vanligt kanske gå ut å studsa eller nått....hmm..och juste asså pappa bah daimie har spytt upp blod jag bah blev skit rädd tänk om hon dör:O fast jag har juh oxå spytt upp blod..men det kanske e anorlunda med hundar asså shit hon får inte dö utan henne så har livet ingen mening det är hon som gör min dag och kväll  hon är min luft jag behöver henne för att kunna leva älskar henne mer än nån kan älska en hund!
min söta älskling!:*
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0