Är desperat!!!!!!

asså e fett desperat!!jag behöver en ny profilbild på fb och det är NU!!!!!!!!!! men asså!!!!!!D:< seriöst!!bläää!!!!
men iaf nu ska jag inte tråka ut er med min ångest;) jöpp idag började helvetet dåra fast inte på riktigt det gör det imorrn med jumpa å allt-.- åhhh vill inte gå i skolan och vill inte gå i gymnasium vill inte bli vuxen vill inte bli gammal.....vad är det änns för mening med mitt liv då?asså seriöst....mitt liv suger just nu och kommer säkert alltid göra...hmm och kom på en sak att man e skit självisk om man begår självmord för det skadar juh bara folket i omgivningen asså vänner å familj..aa intressant huh? men iaf ska nog...göra nått.....x9och förästen ska skaffa koss hörlurar nuu:Dfast jag vill ha med en mick så jag kan snacka skype å cod osv...men dom e så fula:o eller asså jag vill ha den blåa koss men det finns inte med mick:(så aa:p
haha shit det sur ut som jag har väsrta fetto armen!(min tröja e förstor har inte så tjock arm!! )
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0