Bloggar genom nya...

Bloggar genom nya ipaden 2 som jag fick i present:DDhöhö aa men nu ska jag säga vad jag fick här..aa som jag sa en iPad 2, min traaaaaasiga skärm på min tele lagat och massoooooor av godis och pengar:DDav Fanny fick jag never say never filmen och godis haha aa det var väll allt.. Och jo ett rosa skydd på ipaden oxå;) Idaag så har jag varit ute med Fanny typ hela dan:p först gick vi ut liite sen så gick vi på bio såg bad teacher..den var skit dålig tkr jag höll på att somna nässtan..sen så gick vi till donken å käka glass där sen så gick vi hem vi hade lusta att gå fast det typ är en mil hem typ...hahah nä men typ känns som det men det var rolig roligt Imoorrn så kmr min älskade Zarah hem men ska kanske vara med Igor på dan (asså kallar hnm för igor) med Fanny men jag vet nt om jag pallar ska kanske vara med zara ist;d fast javenne...det kas ske ska regna imorrn så vet inte om nått ens blir av meeenn vi får se...just nu så ligger jag i sängen och pratar med kussen dåra ska sova....snartxd kitschao- Madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0