Dag 1 En bild på mig+10 fakta om mig

fettma gammal känns det som men hade ingen annan bild på den här datan så aa...

1.jag är lite rädd för katter:s
2.jag hatar att sova i ett kolsvart rum
3.hatar porslins dockor känns som om dom stirrar på en å bah tänker mörda en:o :S
4.jag kan sakna en person fast jag inte bara har sett den på typ tre dar
5.jag stör mej grovt mycke på folk som gnisslar med tänderna när dom sover!
6.jag har färgat mitt hår tre ggr..tror jag?
7.jag kan absolut inte dra ut nån stans utan smink..
8.jag har flyttat en gång i mitt liv:p
9.jag bara måste virra in mina fötter i täcket för det känns som att nån ska dra ner mig som i parnomal activity eller som om nån ska hugga av dom
10.jag tänder nästan allti alla lampor i det rummet jag är om jag är ensam hemma på natten av ren reflex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0