Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

ööö okey..vet inte ens vad dom menar med det där:s kollar vad zara har skrivit...
okeey jag t emm aa okey men mitt elelr mina mål...asså jag har inga mål jag ser varts jag hamnar i frammtiden och vad som blir av mig haha nämen seriöst har inga mål:p mina drömmar..hmm jaaAhapp...haha den hoppar vi över..önskningar då..men varför ska det vara så svårt!!??!?! min önskning är att jag inte blir mer än 100 för då kommer jag begå självmord....men seriöst vill inte sitta som en sjuk äcklig gammal tant?som typ har canser och alla andra sjukdommar(inget illa menat om ni har en mormor eller gammel mormor som är äldre än det) nääh så jag skulle helst vilja bli hmm..98 kanske om jag inte blir mördad, skjuten..samma sak.., påkörd, druknar , får en allavarlig sjukdom å dör, eller helt enkelt jag å carro dödar varann efetersom vi skadar oss ALLTID när vi e med varandra fast med flit dåxd(j*kla emosx) ) jappa det var det
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0