Det ska finnas män bakom varje hörn.. så skapade Gud jorden rund

Jah nu har man inte bloggat på nån vecka elr men skolan och handbollen tar upp en del tid.
Känns inte som om man börjat skolan än utan mer som om man typ går på något slags fritids. Good good tror jah..

Madde slagga här i natt och vi var typ helt slut igår natt så vi minns inte ens när vi somnade men när jah vaknade upp låg jah åt fel håll i min säng fast jah somnade på golvet. Och samma sak me madde fast i min soffa. Hahah hon la sig på sin mobbe och typ 10 min efter märker hon det HAHa..

Vad ska vi göra idag inget tror jah får komma på något.

Imorrn har man 3 matcher på g. Ge mig lycka till!


Jah nån vecka sen. Inge smink :s

Kitschao<3
-zara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0