En snygg tjej är underbar på alla vis.. förutom sitt inre

Nu kommer lite blandade bilder som jah typ lovat. Men orkar nt med så många har typ över 2000 och viste inte vilka jah skulle ta...

 
Hahah min lillebrorsa snodde min kamera och typ tog miljoner av bilder som jah sen fick typ radera mer är 9 10ontelar av :S


Det här är min skillade lillebrorsa Heqtor. Kan surfa och är 7 år :o Jah kan oxå faktiskt.


Satt och hade skittråkigt i bilen påväg upp te landet. Satt och ritade massa bilder på postetlappar och satt upp dem på fönstret -.- Hahah fasen vad ful teckning men ritade nt noggrant och jah hade skit tjock tuschpenna.


Madde och jah satt och dog av grav av den här gosehunden. Hahah det är Fannys älskade platta hund :'D


Hade en underbar kväll me tjejerna denna kväll. Älskade mullvaden drogar Coca-cola!!


HAHAHA shavve och Jennie i laget! 


Okey..? Nej men Mullvaden och jah pussar en stolpe ;s Lite sjuk jah ser ut..

GBs nya reklambild
GBs nya reklambild elr?

Driiiiiv
Jah och min älskade syrra där bak. Vet nt riktigt vad vi gör men vi driver..MObba nt håret på mig.

Jah kanske lägger upp fler roligare bilder senare men inte idag. Ska snart dra te landet så syns kanske på söndag, dagen innan skolan ;o

Kitschao<3
-zara




                                                                                                                                                                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0