HAHAHA bästa humorn ever!!

shullullullu!idag eller igår så sov jag ööver hos fanny och idag tänkte vi dra till ung08 men ingen av oss pallade dra in till stan:p så vi hade typ tråk i tre rimmar sen drog vi till donken å garvade där haha ooooch seeen så drog vi hem eller aa sen satte vi oss vid parken...och där asså seriöst har typ aldrig garvat så mycke e hela mitt liv!hahahah seriöst asså jag å fanny har bästa humorn!x)haha NOT!lixom aa..asså fanny bah du bah kommer hem till din mamma och bah jag fick en bula i huvet..asså å min mamma bah(fast det här händer juh inte vi bah fantiserarXD) ajdå hur fick du den. jag: av gungan å så börjar vi garva lite sen bah jag(ivärkligheten) haha sa du jag fick en pung i huvet?HAHAHAHAHA å så började vi dö av garv för vi skämdade mer å så bah aa...hahah cp vie javet.....x)

just nu så sitter jag i min rullstol.haha näen det är juh en stol som rullar alltså en RULLSTOL...okey nu kommer jag börja garva åt mitt egna dåliga skämt..haha men det e min natthumor den kommer vid den här tiden ungefär... men nu ska jag...jag e hungrig...hmm ska nog ta e macka...jävla tjockis man känner sej.....
HAHAH fanny mins du den där killen som satt å log så åt sin tjej?XD och nu får ursäkta för mitt utseende jag har prc dushat och pallade inte ta bort allt smink:p
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0