Jag är nt döv.. Jag vill bara nt lyssna på dig!

Nu var man tebaks me inget nytt vafan..
Nej men idag när jah åkte hem från skolan sitter det en man typ 30-40 år mitt emot och bara glor på mig.. :o
Ja ba jahapp och försöker ironera det. Först trodde jah bara att han fastnat me blicken några sekunder men ända från slussen till fruängen sitter han och glor på mig. Fick värsta rysningarna... :s

sen är det såhär att mitt internett lackar mig på nerverna. Kan nt se videos alltså typ de man lägger ut från mobben elr på youtube.. HATAR DEN HÄR DATAN!!


Jag i förrigår bär jah hade feber och annat skit..
Blev störd på håret på höger sida så bestämde för att hålla i det lite K grjor att veta bara..

Kitschao<3
-zara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0