Jag suger...

där har ni sanningen!att jag suger på att blogga.....annars e jag allmänt bäst!

random javet meen idag var väll skolan allmänt okej gissar jag? aa....på måndag dra jag med fanny till stan å shoppar behöver det!!!även fast jag shoppade alldelles nyss dåra men behöver kläder till skolfotot man ska juh lixom ha en blommig klänning å två flätot i håret jao!!haha nä men...brukar juh ha vanliga kläder men...liite nya kläder vill man juh ha å se ut som en fiin flikka ;) och jag behöver en ny hårsprey för min suger:o eller MINA suger fast jag använder två styckna lixom för det blir "platt" efter typ en timme eller kanske t.o.m mindre?! så aa...
och jöööste glassbilen kom till våran skola igår:DD så vi fick glass:DDDDDDDD
och en till sak jag kan gå ner i brygga ståendes asså ...ni fattar först står man upp sen går man sakta ned i byggish...
dagens outfit
ett linne från bikbok
och bjukbyxor från...nånting iaf nike...
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0