Men håller med zara j.....

Men håller med zara jag trode det var du som hade tagit bort dom:o vi får börja om-.-eeeeeeeeeller ta från nån anans blogg:D
men iaf..trändade nyss eller aaa fast dushade juh så aa kom från dushen nu då..xd kollade lite på nyttiga smoties nu har jag börjat på det jag aldrig startade för tre månader senx) (att vara helsosam) så aa ska göra en snart:))aa...hah vet inte ritigt vad jag ska skriva det var nått spc hmm...?juuuste ska kanske åka å shoppa innan skolan(skolan börjar 15:00) :D med fanny dåra ska släpa med henne kan juh inte gå med zara för hon ska juh byta skola:'( D': tur för henne att vi bor så nära och att hon inte flyttar om hade gjort det skulle jag kidnappat henne!
just nu så lyssnar jag på musik e inne på min baby å chattar med mullvaden och jonte..å inne på skype men gör inget där:phmm...vad gör jag mer...typ inget..sitter på en stol:Dhaha imörrn vad händer dåda?kanske zara aa men nu ska jag göra smoties:DD
mitt hår blev fett ljust:o
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0