Oj men gud n....

oj men gid nu gjorde jag det igen...nu sluta jag blogga men har typ haft fullt upp mitt liv bah vänts upp och ned å aa prooblemaas!nämen asså allt bara hoppade på mej på en dag så jag e typ helt förvirrad å allt...så har juh mått bättre.. meen iaf
idag drog jag med zara till lidl å köpte as billig cola å shokladmjölk typxd så hälde vi ut colan för den var äcklig å hällde i chokladmjölken istxd zara får lägga upp bilderna sen...sen så hae vi kräftskiva dåra..men jag hade asa trååk så jag stack te fanny å snacka med max å hans kmp på skype å vah inne på våra babys;) ska träffa hnm imorrn med fanny varts vet jag inte riktigt:s men vi får se...mmmm aa..okej har inget att skriva så nu får ni ta och sova!nä men nått!
och juste har skaffat ett nytt "skal" asså tog bort leoparden för den var alldelles trasig å aa så tog bort den å klistrade på en appel klistermärke:DD haha har den bara tills jag hittar nytt;)
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0