Rulig dag med mathilda

haha aa vi hade lite ruligt då men asså innan det så hade vi as kul först så drog vi till ica eller konsum som jag hellre säger så köpte vi sodaa sen bah men tänk om vi blir hungriga å då drog vi tillbaka till konsum och köpte chips å så bah nämen vi stampar på dom så då la vi dom ner och stampade på chips påsenxd och började äta haha och kastade omkring chipssmulorna på gatan haha och så bah gjorde tilda så det såg ut so hon pissa å jag bah la skräpet i bh-n haha aa och så mera men pallar inte skriva
här är lite bilder från idag
thilda visar stolt vårat mästervärk;D
haha thildaxd
haha där är jag med mitt skräpxd
hahaah j*kla muppxd
snygga thilda
thilda när hon springer iväg från mig:'( x)
haha jag har gått å blivit en levande sopptunnaXD
och klicka hääääääääääääääääääääär för att komma till mathildas även kallad thilda för att komma till hennes blogg
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0