Shoppat!

shullullullu haha nämen aa har varit å shoppat idag ville igentligen inte men var tvungen men det var tur för jag hitta typ allt som jag behöver till skolan börjar dvs, skor, jeans, tights, tjocktröja, och tröja ;) aa tror att jag inte köpte nå mer..juste en väska oxå asså jag har haft min gammla väska i två år! så man ah yeaa......aa haha å så köpte jag örhängen oxå asså nu e jag fett sugen på att ta ett till hål det skulle vara as snyggt!!fast jag vill juh ha navelpiercing oxå...det är annu snyggare!jag pallar inte fota nu vad jag har köpt så jag fotar ikväll eller imorr japp..så aa nu ska jag å kussen eller kussarna spela lite kört och juste..ska bada daimie med hundtvål idag:D x)
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0