Snart börjar helvetet då....

shuuxd fanny sova över här och vi tänkte dra till skhlm men vi pallade inte så nu står fanny och försöker skriva ord på mitt kylskåp hon skrev skor....haha det är bokstäver från danonino paket typx) och jag sitter vid matbordetv å proppar i mig mat!!!haha nä men..jaa...haha juste jag skulle göra skrambleeggs(stavning?:s) och viste inte hur så jag bara kläckte ett egg i stekpannan å började röra om så där typ göra sönder å så bah kommer mamma vad gör du jag bah men jag gör skrambleeggs hon bah nej du ska röra om med mjölk och lite salt haha men jag trode det skulle bara vara ett egg för på mitt matlagningsspel så är dt bara det:o haha men iaf börjar 3 idag wohoo!
nu ska jag draaaaaaaaa å fixa mig eller nått...
möms!vill ha juste nu!!
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0