Yes nu har man än...

Yes nu har man äntligen fått bort nässtan alla bilder på mig å fanny när vi var i långsjön asså det var tuuuuusen bilder så nu har jag bara kvar några:D imörrn kommer båda älsklingarna hem:DD och på tisdag så ska jag till ung08 med carro<-----hennes blogg:D aa vakande vid halv ett om nån undrar;d

just nu så sitter jag å käkar nudlar och är inne på min baby ofc!;) ska logga in på skype å kolla om nån har lust å prata har asa tråkigt-.- funderar på att spela lite resident evil..javet javet det e asa gammalt men måste döda den stora zombien/jätten!XD haha men aa lalalla har lite tråk och vet ni vad jag kom på:O jag har typ inte laddat upp NYA bilder på typ halvår känns det som:OOO men nu ska ni få en bild!pöss
haha okey det blev en mess bil men haha
hahahha jag å carros superbra humor men det stämmer juh så där kommer min framtid se utxd
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0