Saknar dej

asså saknar dej grovt mke fan asså tänker tbx då vi träffades för första gången och alla andra gångerna då vah mitt liv helt perfekt. asså vet nt om du fortf saknar mej men saknar dej iaf vet nt vrf jag sa d förut men antar för att d vah mina kompisar som sa saker å d..ska nt skylla på dom nu, absolut inte!(a) älskar dom och anledningen till att jag skriver här och inte på min andra blogg så äre för du vet bara säkert om den här bloggen, vet inte ens om du kollar på den här bloggen längre men hoppas för jag går varenda dag och tänker på dej och våra minnen inte så många men för mej så betyder dom jätte mycket och kommer aldrig glömma tiden med dej fan vah jag e sur på mej själv för jag bah släppte dej, du försökte säga förlåt och det men ajg bara vände ryggen imot vet inte varför?jag bara gjorde det...men hoppas du vet att jag skriver om dej för jag vill värkligen ha tbx dej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0