får inte tona håret...

....för att mamma tkr att jag ska bry mig mer om läxorna än uteendet men får tjata för jag ska tona håret punktslut!vill så gärna färga det mörkare(ja nu har jag bestämmt mig) alla andra typ färgar åh tonar då vill jag juh oxå det!jag anser faktist själv att jag skulle vara snyggare i mörk brunt hår:D men nog om det. idag har jag nt gjort så mkt typ bara tråkat typ vakna, åt lite, plugga lite till spanska provet på onstag, gick och kollade på tv i mitt rum, sen typ somna jag där, pappa väckte mig och sa att jag skulle ut med sötnosen Daimie(min hund om jah nt sagt det)gich ut med henne sen typ satte jag mig vid datan sen så har jag suttit där hela dan;D hahaha mkt intressant va..
men ska nog gå och sova nu man vill juh nt se ut hursomhelst på ALLA <3 DAN! hihihi

Kitcshao-
madde<3333

Kommentarer
Postat av: Mathilda♥

sv: jag håller med !

2011-02-14 @ 17:02:52
URL: http://dinthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0