från liljeholmen till skärholmen!

tja tja bloggen haha igår så slagga fanny hos miiiig minns nt va vi gjorde:S haha säkert inget kul men ne.....sen kom zara så typ åkte vi till lijeholmen fast det ville bara zara så vi typ åkte dit å så shoppa zara typ örhängen,hårspännen och fanny typ foundashone (haha stavning??)själv hitta jag inget där så då åkte vi till skärholmen åh då hitta jag inget där heller fast jag köpte glass å choklad :Dhaha happy face värsta tjockisen jag e alltid när vi e i skärholmen så äter jag å fanny alltid på donken haha sen typ åkte vi till fruängen å stod åh vänta på bussen, det va typ nån reklamskylt där med typ läppar å kossor å gubbar och allt möjligt så vi hade lite kul med den(misstolka nt!)sen så kom bussen där hitta zara en ölburk så hon börja dricka ur den haha nää men vi typ tog massa fotton kan lägga in några men nt alla zara har typ dom på mobben elr nått haha tror nt nån kmr läsa det här inlägget haha men man får juh hoppas;D

jag å fanny på bussen haha visst e man snyggx)

pöss pöss på dig läppar!haha

sööta kossor<33333

och dom där gubbarna som värkar älska äpplen..??

ajaa nu har ni sett lite bilder ska gå och sova nuu godnatt små älsklingar!<3333

 

 

Kitcshao-

madde<3333

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0