...Hamburgare...?

vart e min hamburgare?jag skulle få äta på donken om jag städade mitt rum..å vad har jag gjort....?....PRECIS! städat mitt rum!men har jag fått nån hamburgare?...nääÄ det har jag nt!kmr få en om typ två timmar!bara för min pappa e seEg.. MADDE=SUR!låter som värsta fettot men har typ nt ätit en hambutgare på ÅR!asså e typ fett slö så pallar nt lägga upp några bilder just nu men jag kan läggga in roliga bilder på..HAMBURGARE!haah nää...
aj där ska ABSOLUT ingen kille åka till höger!
asså e det bara jag elr e dän här lite gullig..?
va?har han? jag tkr det ser ut som om han HAR anorexia....;D
haha så gullig asså!..asså pappan..x)
wow den här har nog ätit liiiite för mkt elr...men den har ju en liten charm;D
där ser man jag la upp en bild på en hamburgare ändå;d..shiet asså vad stor hamburgaren e! hahah kolla på hans min!
Det var allt!ha en bra daAg!
Kitschao-
madde<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0