HAPPY VALENTINE DAY! <3

idag e det alla <3 dag! egentligen tkr jag att att det nt e så mkt speciellt med den dan hehe;) men iaf så ska man juh fira med att äta godishjärtan, har ni gjort det? själv har nt jag gjort det ÄN! haha vi fick i skolan idag men ville nt ha hihi måste plugga!
-tisdag=matte läxa!
-onsdag=spanska prov+NO läxförhör:P
-fredag=engelska läxförhör(tror jag;P)
feeeeett jobbigt!!!!!haha kanske nt så men jag har typ slarvat bort min matte bok hehe så jaa vad ska man göra... och spanskan kan jag.....nässtan...och NO......KAN JAG INTE!!!!så det e väll bara att plugga..:P målade naglarna rosa tänkte att det kanske passade till idag:D kanske inte syns så bra men..men haha
haha tänkte att det kanske passa...igen(fett gammal bild)
Kitschao-
madde<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0